Το μάθημα στοχεύει να εξοικειώσει τους φοιτητές με τις βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας στο σύγχρονο περιβάλλον του παγκόσμιου ιστού με έμφαση στο σχεδιασμό και την υλοποίηση αποδοτικών εφαρμογών ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Τα βασικά θεματικά πεδία περιλαμβάνουν: Εισαγωγή στις έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου. Ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα και μοντέλα εσόδων ηλεκτρονικού εμπορίου, τεχνολογικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού επιχειρείν και διαχείριση τεχνολογικής υποδομής. Ψηφιακό marketing, χαρακτηριστικά ψηφιακών μέσων επικοινωνία, ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με τον πελάτη (εμπιστοσύνη, κοινότητες χρηστών, υπηρεσίες εξατομίκευσης, παραγωγή συστάσεων προϊόντων και υπηρεσιών), τεχνικές διατήρησης πελατών, ανάλυση και σχεδιασμός έργων ψηφιακής τεχνολογίας, υλοποίηση και βελτιστοποίηση υπηρεσιών ηλεκτρονικού επιχειρείν.