Ανάπτυξη βιντεοπαιγνιδιών

Κωδικός Μαθήματος
CEID_NE565
Τομέας
Τομέας Εφαρμογών και Θεμελιώσεων της Επιστήμης των Υπολογιστών
Διδάσκων
ΤΣΙΧΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εξάμηνο
Χειμερινό
ECTS
5

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Εισαγωγή στην Ανάπτυξη ΒιντεοΠαιχνιδιών (ΒΠ) και στη μηχανή Unity
  • Σχεδιαστικές Αρχές και Μηχανισμοί
  • Τεκμηρίωση του Σχεδιασμού ΒΠ
  • Βασικά Μαθηματικά για Ανάπτυξη ΒΠ
  • Γραφικά – Φωτισμός (ακτίνες, υφές, υλικά, shaders)
  • Η Φυσική στην Ανάπτυξη ΒΠ (έλεγχος σύγκρουσης, δυνάμεις, συστήματα σωματιδίων)
  • Βασικές αρχές AI – Εύρεση Διαδρομών
  • Δισδιάστατα ΒΠ και Σχετικές Έννοιες (sprites, κάμερα)
  • Κίνηση
  • Ήχος
  • Βασικές Αρχές του Συστήματος Αλληλεπίδρασης με τον Χρήστη (σύστημα διαχείρισης συμβάντων)
  • Τρισδιάστατα ΒΠ και Σχετικές Έννοιες (πρώτο/τρίτο πρόσωπο, πλέγματα)
  • Δικτύωση για Πολλούς Παίκτες

Εργαστήριο:

  • Σύντομη Εισαγωγή στη γλώσσα C# για Unity
  • Το Περιβάλλον του Unity και Βασικές Λειτουργίες
  • Δημιουργία Βασικών Στοιχείων ΒΠ
  • Φυσική Δύο και Τριών Διαστάσεων σε Unity
  • Δημιουργία Περιβάλλοντος Αλληλεπίδρασης με τον Χρήστη σε ΒΠ
  • Διαχείριση Ήχου σε Unity
  • Υλοποίηση Κίνησης σε Unity
  • ΑI και Εύρεση Διαδρομών σε Unity
  • Υλοποίηση Δικτύωσης Πολλαπλών Παικτών σε Unity
Μετάβαση στο περιεχόμενο